SukaHatiAkuLa....: Kawan-kawan~ Jangan Salah Sangka Tau

Isnin, 22 Jun 2009

Kawan-kawan~ Jangan Salah Sangka Tau


dari yang paling depan, fifi, aku,joy, nini



klu aku tngok gmbr ni.. seronok tau...




inilah kemesraan kita...

SALAM kawan-kawan..
mungkin ada yang telah membaca post aku sebelum ni..
ada yang memberi respon.. jutaan terima kasih aku ucapkan
untuk makluman..
sesiapa yang membaca dan kurang faham.. sila lah tnya k..
aku cukup berterima kasih kepada Fiqri kerana dia faham
dan aku pun menjelaskan ap yang sebenarnya berlaku...
aku harap ini tidak menyentuh emosi rakan-rakan MTM yang baru..
aku cuma melahirkan rasa hati aku hanya kepada Kawan-Kawan yang rapat dengan Aku..
Aku Mintak Maaf la pada (Joy, Fifi, Nini, dan Tasha...)
mungkin aku keterlaluan.
tetapi aku ingin berterus terang supaya kita sentiasa boleh berkawan dengan ikhlas n jujur ...
apa-apa pun... Chat kat bawah ni boleh terangkan semua.. enjoy k~~


fiq_pie88: knp ko kuar statement mcm tu dlm blog ko???
fiq_pie88: ad cr yg lbh baek klau ko nk luahkn
fiq_pie88: ak rse
ardie blues: yeke../
ardie blues: xpe2
ardie blues: aku just sharing
fiq_pie88: mcm ap yg pnh ko bt kat ak sblm ni
fiq_pie88: ak trs trg je dkt ko
ardie blues: ckp e
ardie blues: je
fiq_pie88: tp nnt org laen bce mgkn akn fkr bnd yg postf
fiq_pie88: mcm kwn2 ko ni x mghrgai ko
fiq_pie88: rilex ar
ardie blues: ko baca la betul2..
fiq_pie88: ktorg pn tension gak
ardie blues: aku tahu...
fiq_pie88: ak rse better ko jmp org yg ko x puas ht tu
fiq_pie88: mcm tu lbh elk
fiq_pie88: mcm ak luahkn dkt ko sblm ni
ardie blues: aku xmusuh sapa2 pun..
ardie blues: aku x salahkan korng..
ardie blues: pun..
ardie blues: just terkilan ckit je la..
fiq_pie88: tp ak rse cra ko luahkn tu mcm ad slap ckit
ardie blues: yeke?
ardie blues: aku tujukan khas untuk bdk2 mtb je..
fiq_pie88: skrg2nya ko pn rse mcm ap yg ak rse sblm ni
ardie blues: mungkin itu yg aku rasa paling rapat pada aku kot
ardie blues: apa yang korasa?
fiq_pie88: bla org laen bce psl bdk mtb mst diorg akn fkr psl bdk kbdyaan
ardie blues: ok ..
fiq_pie88: n bnd tu mst org akn ingt dkt ktorg
fiq_pie88: dlu pn ak pnh bg tau dkt ko kn
fiq_pie88: psl satu ktika tu ko kurg rapat dgn ak
fiq_pie88: ak pn rse trsisih
fiq_pie88: tp ak cbe leraikn dgn trs terng
ardie blues: haha..
fiq_pie88: sbb ak nk jge ht smua org
ardie blues: aku rasa aku xpenah mcm tu.
fiq_pie88: sbb bnd tu mlibtkn lbh dr sorg
ardie blues: cuma masa tu terlampau focus pd benda lain..
fiq_pie88: sme ar mcm ktorg
fiq_pie88: bkn ktorg lupe trs
fiq_pie88: skrg2nye ak pn ad ajk ko trn bwh
ardie blues: ok2.. tq..
fiq_pie88: ko x leh ar ckp seolh2 mcm ktorg sisih ko
ardie blues: tp aku pun xtau la..
ardie blues: knp aku rasa mcm tu..
ardie blues: tapi sekurang2nyer aku jujur la bgtau ap yg ade dlm hati aku..
fiq_pie88: tp ap yg ko bt ni pn ak agk trkiln ar
fiq_pie88: bnd tu baek
fiq_pie88: tp lbh baek klau jmpe dpn2
fiq_pie88: bkn ak nk mrh pn
fiq_pie88: mgkn ktorg trlupe
ardie blues: aku x salahkan mtm..
fiq_pie88: ak fhm
ardie blues: aku terklan dengan kwn(mtb )sahaja
ardie blues: tu la..
fiq_pie88: tp pndgn org laen bla bca???
ardie blues: sebb aku rasa korng yang paling rapat dengan aku
ardie blues: tu la yg aku agagk terkilan..
fiq_pie88: mtb tu termask la dgn ktorg yg ad dlm mtm
fiq_pie88: mmg la x lbtkn smua org
fiq_pie88: tp mtb tu mlbtkn bdk kbyaan
fiq_pie88: n kbdyaan org akn tgk dkt ktorg
fiq_pie88: ak, joy, tasya nini oni
fiq_pie88: bkn nk blame ko
fiq_pie88: ak tau ktorg pn salah gak
ardie blues: xde la..
ardie blues: aku xakan bermusuh pun dengan sapa2
ardie blues: cuma aku just nak bgtau isi hati aku..
ardie blues: supaya aku x tertekan..
ardie blues: lagi pun..
fiq_pie88: trpulg dkt ko la
ardie blues: mmg harapankan aku bl korng balik tu.. tersasar.
fiq_pie88: ak pn just nk luahkn prsaan ak gak
ardie blues: xpe..
ardie blues: aku sanggup dengar
ardie blues: sebb
fiq_pie88: ak pn nk mntk maaf bg kwn2 mtb gak
ardie blues: sekurng2nya aku blh tahu isi hati ko
ardie blues: n aku pun mintak maaf sebb keterlaluan..
fiq_pie88: bnd ni sbnrnye kcik je
ardie blues: n samapiakn maaf aku pd semua bdk mtm
ardie blues: terutama Ketam
ardie blues: aku x masud pun nak ap2
ardie blues: just tu la..
ardie blues: terkln dngn korng2
ardie blues: tapi sekurang2 nyer korang dh tahu isi hati aku..
fiq_pie88: ktorg pn x kesh ar psl bnd tu
ardie blues: aku pun lega la..
ardie blues: ok/.
ardie blues: sory la..
ardie blues: k..
ardie blues: sbb menyakitkn hati korng
fiq_pie88: nape plk??
fiq_pie88: ktorg x fkr pn mcm tu
fiq_pie88: cme agk trkejut bl ko luahkn mcm tu
ardie blues: tu la..
ardie blues: tapi ko dh fahamkan isi hati aku?
ardie blues: hope mc tu la
fiq_pie88: n ko pn dh fhmkn isi ht ktorg??
ardie blues: nnt bgtau tau bdk2 mtm
ardie blues: aku faham..
ardie blues: mungkin korng bersemangat kot.
ardie blues: xpe2
ardie blues: tu la
ardie blues: ingat x msg aku?
fiq_pie88: hope ak gak lps ni klau nk luahkn pn trs la jmpe ktorg
fiq_pie88: x yak ko luahkn dkt blog ko
ardie blues: ok..
fiq_pie88: sbb mlibtkn rmai org
ardie blues: lgpun aku nak promosi blog aku kat korng..
ardie blues:
fiq_pie88: n ko gak dpt jge hti org laen
fiq_pie88: sori tau
ardie blues: tapi nnt mintk tolong kat korng supaya ckp pada mtm aku xmaksudkan diorng k..
ardie blues: sory bnyk2
fiq_pie88: msg yg mne??
ardie blues: jdlah mtm yang baik..
ardie blues: n jangan jd mtm yang terlampau baik..
fiq_pie88: ok
ardie blues:
fiq_pie88: n hope ko pn dpt la memahami ktorg
ardie blues: hope ko tlg la jelaskan pd bdk2 mtm yg baru k..
ardie blues: aku x salahkan diorng..
fiq_pie88: jgn aggp yg bkn2 tau
ardie blues: cuma aku luahkan rasa hati kat kita2 je
ardie blues: k..
ardie blues: sory if i salah k
fiq_pie88: ok
ardie blues: sb bg aku
ardie blues: korng la(MTB) penghibur aku tau
fiq_pie88: kn ak ckp
fiq_pie88: ko mksdkn mtb tu dkt ktorg
fiq_pie88: hehehe
Last message received

anyway.. aku mintak maaf la kat MTM baru.. terutama kat Ketam k..
aku just luahkan perasaan terhadap Kawan-kawan rapat aku je.. jangan salah sangka k..
takut2.. ade yg xnak tegur aku plak lepas ni.. hehehe

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama